Over mij

Een uitspraak die veel over mij zegt: Getting things done, and getting them right!

Ik haal energie uit beweging: stilstand is achteruitgang. Mijn eigen onderneming starten is een weloverwogen keuze: een idee dat al jaren sluimert is eind 2017 waarheid geworden.  Dit vraagt veel creativiteit en daadkracht: een bedrijfsnaam bedenken, een logo ontwerpen, een website bouwen, bij de Kamer van Koophandel inschrijven, een BTW nummer aanvragen, de IT regelen en niet onbelangrijk: naamsbekendheid vergroten en klanten interesseren voor mijn dienstverlening.

Geboren en getogen in Utrecht, op mijn 23e verhuist naar Harmelen waar ik nog steeds woon. In 2002 getrouwd met Miranda en wij zijn de ouders van twee geweldige kinderen.

Het opzetten van een administratie- en advieskantoor is met mijn achtergrond een voor de hand liggende keuze en biedt de mogelijkheid mijn brede kennis en ervaring optimaal voor mijn klanten in te zetten. Mijn ervaring bij accountantskantoren, als interim medewerker en leidinggevende op complexe grootboekadministraties in combinatie met opleidingen op HBO en universitair niveau maken van mij een allround financieel professional.

Ik heb een onderzoekende instelling en denk zaken goed uit: zowel conceptueel, strategisch als operationeel. Ik bekijk zaken van verschillende kanten en doorgrond deze. Dit leidt soms tot onconventionele oplossingen voor complexe vraagstukken. Ik realiseer me dat mijn denken en handelen mijn directe omgeving direct raken maar op langere termijn een veel grotere uitwerking kunnen hebben. 

Mijn profiel is beschikbaar op Linked in